dimarts, 4 de novembre del 2008

Ok McCain!


Posats a escriure... parlem clar: És del meu interés moltes de les coses que em rodegen com a èsser humà, ripolletenc, català i ciutadà del món. M’agrada estar al corrent de tot i sempre que puc m’informo per varies vies. Cal ser crític. És per això que m’interessa que s’hi farà definitivament al solar del cinema COT, que tant poc van trigar a tirar-lo a terra i tant estan trigant a fer-ne alguna cosa; m’interessaria poder passar pel voral on actualment i han les obres aturades de l’Hotel, allà a la zona de l’Ajuntament; Em preocupa i em costa molt de païr el tràgic succés que va passar divendres nit de Castanyada (vaig quedar molt parat en saber-ho), o m’interessa les possibles deslocalitzacions i els ERO que puguin haver a les empreses de Ripollet; m’agradaria no sentir més olors desagradables; m’agrada passejar pel casc antic i poder olorar la llenya cremada mentres el fred em toca la cara; o per canviar de qüestió, m’agrada que els llibres de text siguin gratuïts al nostre poble, o poder caminar pel carrer sense aixafar cap tifa de gos... Però anant al gra, no m’interessa lo més mínim que m’intoxiquin amb qui nassos ha guanyat les eleccions als EUA més enllà de la pura informació de saber-ho. Al llarg d’aquests mesos ens han omplert el cap de pardals. N’estic fart d’aquesta manipulació i obscecació amb aquestes eleccions. Ostres tu, primer Holliwood, després hallowen i ara que si demòcrates o republicans. Se m’en fum! A algú altre li ha passat igual que a mi?
Evidentment que cal coneixer-ho tot, però la quantitat d’informació que estem revent del tema... fa que un es plantegi seriosos dubtes. La febre arribava a nivells tant alts que, els mitjans públics catalans feien entrevistes virtuals a barcelonins a peu de carrer, sobre a qui votarien en cas de poder-ho fer. Desitjosos tots de poder ser nord-americans? Perdoneu-me però jo no em crec aquest Canvi que diu que portarà aquestes eleccions perquè... Es començarà a respectar el Protocol de Kioto? Deixarà d’haver intrusisme militar a l’Amèrica Llatina? Sortiran les tropes d’Irak? S’acabarà aquest colonialisme cultural?... Ai Las! Celebrem tots el Hallowen i fins la setmana entrant!