dimarts, 5 de febrer del 2008

Ripollet, un mar d'olors! (article de la setmana del 4 al 10 de febrer)


Perquè Ripollet fa pudor? Algú m’ho podria dir? A si, que ja escolto algú del govern que comenta que són molesties olfactives de caràcter intermitent, ocasionals i esporàdiques. Es clar, i els veïns del poble som uns brètols que tenim l’olfacte atrofiat, fumem molt, tenim mocs i no olorem bé.
A no! Que tot això és un montatge politico-periodístic de la PVN, la Plataforma Vallès Net per enderrocar l’actual govern municipal i posar-ne suposadament un altre.(quines vajanades!)
Uns i altres, uns i altres, però Ripollet continua fent pudor. PUDOR! I qui digui lo contrari menteix (que vol dir que diu mentires).
Dilluns nit per exemple, feia una pudor a brossa el poble que era inaguantable. Perquè hem d’aguantar això? Que no paguem els mateixos impostos que altres ciutadans d’altres llocs? Perquè tenim la sort d’anar altenant la pudor a lípids i la pudor a brossa? És aquest el refotut futur que ens ha tocat viure? No hi ha manera de canviar-ho?
I, el que m’empipa més de tot, és que els que tenen la clau com molt bé van dir un dia, els qui poden solucionar quelcom diuen que són olors esporàdiques. Quina Barra!
Que n’hem tret de tot plegat a part de no poder obrir les finestres? Ah! Unes contraprestacions econòmiques en forma de campanya Reciclina entre d’altres. I jo em pregunto... si l’Ecoparc-2 no va tant bé, no recicla com ha de reciclar i no té els resultats esperats; perquè ens empenyen a recliclar si després tota la feinada acabarà en res?
Ai Las! Em mudaré a Santa Perpètua, com a mínim l’olor vindrà dels Donuts!